sâmbătă, 5 ianuarie 2013

2013-subREAL


      In 2013 m-am hotarat sa fiu eu. Sa fiu naiva si nebuna, enervanta si prostuta, iubitoare si lasa, razbunatoare si credula, visatoare si egoista.

      Am plecat spre Muzeul National de Arta Contemporana singura spunandu-mi : "am doar prieteni virtuali sau imaginari". Asa o sa fac tot anul- o sa cutreier muntii si strazile oraselor.
      Am descoperit un loc minunat cu oameni frumosi. Expozitia "subREAL Retrospect" m-a facut sa zambesc si sa imi amintesc ca in urma cu 5 ani imi urmam visele si faceam doar ce voiam- scriam despre comunism, primeam premii pentru asta- eram o rebela comunista. Initial m-a speriat arta contemporana, simteam ca sunt un lucru expirat aterizat in viitor.
Dan Mihaltianu, Calin Dan si Iosif Kiraly au facut din nimic ceva spectaculos. S-au jucat cu istoria, cu lucrurile simple, cu imaginatia lor si a mea. M-au facut sa ma simt bine in "casa" lor.
"Je t'aime, moi non plus"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu