luni, 18 februarie 2013

Scrisoare de dragoste pentru nimeni

   Imi distrugi increderea in mine. Te joci cu inima mea asezata la usa ta. Ai prins-o in mainile tale in timp ce cadea, apoi ai strans-o atat de tare incat a inceput sa planga. Creierul tau fuge de suferinta, inima ta fuge de mine.

  Mi-am aruncat sentimentele in globul tau de cristal. Le-ai crezut fulgi de zapada. Erau fini si racoarea lor ti-a condimentat diminetile. Dar tu ai ales calea cea mai usoara, Plictiseala placuta, dragul meu!

   Vei avea cateva saptamani de fericire hranita de povesti inventate. Vei fi iubitul perfect zile in sir, amantul perfect nopti la rand. Intr-o noapte te vei aseza la geamul tau privind luminile orasului mort, fumul de tigara v-a invada intunericul, in mintea ta o singura intrebare "cine sunt?".

Vinovata sunt eu ca sunt fascinata de oameni, Vinovata e inima mea pentru ca se indragosteste de ciudati. Vinovat e sufletul meu care moare zilnic  Cand vei fi tu vinovat eu mi-am luat de mult  zborul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu