duminică, 3 februarie 2013

La tine as vrea sa zbor.

Ne-am intalnit la magazinul de langa colt. Eram imbracata cu un palton verde si ma cautai printre zeci. Cand privirile noastre s-au intersectat te-am auzit: "Asta! E perfecta!". Era frig si ploua. Mana ta calda imi incalzea trupul lovit de stopii reci. Iti mangaiam usor degetele si ma inroseam cand ma priveai insistent.

Ti-ai dat seama ca imi este rau si m-ai adapostit sub haina ta, langa inima ta. M-am trezit acasa. Eram deshidratata si fragila. M-ai ingrijit, m-ai alintat, m-ai iubit.
Ti-am ascultat povestile despre iubirile pierdute. Am incercat sa iti fac zilele mai fericite. Te-am privit ziua cum te lupti cu proiectele de pe birou si noaptea cum admiri stelele. Am vrut sa fiu mereu alaturi de tine, dar in fiecare zi o parte din mine se stingea. Am vrut sa fiu ceea ce nu sunt, am vrut sa iti zambesc in fiecare dimineata.

Imi placea cand mana ta se adapostea in parul meu roscat si-mi sopteai "esti firava". Poate pentru tine am fost doar o floare, o lalea cumparata intr-o zi ploioasa de la magazinul de langa colt, un dar pentru iubita pierduta in seara respectiva. Pentru mine ai fost un suflet, o iubire imposibila.

Imi mor petalele, fiecare celula din mine se stinge cu gandul la tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu